Elisa Eesti organisatsioonikultuuri loomisel on üheks olulisemaks juhtmõtteks saanud lause „tööelu on elamust väärt“.
Just nii, nagu mõeldi läbi brändi väärtused kliendile, on põhjalikult läbi mõeldud ka väärtused, mida töötajatele pakutakse, sest oluline on tõepoolest kaasaegset töökultuuri pakkuda, mitte lihtsalt sellest rääkida, usub Elisa Eesti personalijuht Kaija Teemägi.
Elisa Eesti on viimaste aastate ihaldusväärseimate tööandjate edetabelis pidevalt saavutanud kõrgeid kohti. Kuidas olete sellise tulemuseni jõudnud ja milline roll on siin organisatsioonikultuuril?
Organisatsioonikultuuril on Elisas võtmeroll. Meie ettevõtte kultuur on tulemustele orienteeritud ja kaasav. Igaühel on seatud kindlad eesmärgid, mida täita. Teisisõnu – inimesed lihtsalt ei käi tööl, vaid loovad midagi uut, tähenduslikku ja töötavad ühiste eesmärkide nimel.
Edasi loe aripaev.ee