Artiklid

Eesti suurimate karjäärimesside raames korraldatud uuringust selgus, mida ootavad tööandjatelt lähiaastatel tööturule sisenevad noored ja kui suurt palka nad soovivad.

Edasi loe raamatupidaja.ee

Kelly Kukin
reporter

Juuli esimesel päeval hakkavad Tartus inimesi vedama uhiuued Go Busi liinibussid. Praeguse vedaja Sebe leping lõpeb. Veel mõni aeg tagasi oli Go Busi mure suur, sest bussijuhte on vähe. Go Busi Lõuna-Eesti piirkonnajuht Kalle Saviste kinnitas, et praeguseks on bussijuhte piisavalt, et 1. juulil tööd alustada.

Edasi loe tartu.postimees.ee

Päevakajalistele personalitöö küsimustele vastab Tammiste Personalibüroo HR partner Egle Saska

Edasi loe aripaev.ee

Eestis on tööjõukriis, mida võiks ettevõtted leevendada noorte värbamisega, sest tihti pole need noored veel oma erialavalikut teinud ning osale neist oleks see üldse esimene töökoht, kirjutab Noorte Tugila programmijuht Heidi Paabort.

Eestis on endiselt tuhandeid noori, kes ei tööta ega õpi, kuid oleks valmis tööle asuma. Statistikaameti andmetel oli Eestis üle-eelmisel aastal kokku ca 26 000 15–29aastast noort, kes ei töötanud, ei õppinud ega osalenud koolitustel. Osa sellistest noortest on jõudnud ka neli aastat tagasi käivitunud Noorte Tugila programmi.
Seda artiklit näevad Äripäeva tellijad.

Edasi loe aripaev.ee

Toomas Randlo

Neil vähestel, kes tööle soovivad, puudub tihti igasugune kogemus ja firmajuhtide sõnul küsitakse nii kõrget palka, et edasi pole vaja mõeldagi.

„Nagu ülejäänud Eestis, on ka Jõgevamaal probleem tööjõuga. Töökäsi pole leida, töötajaid tuleb teistest riikidest sisse tuua. Töötajate sissetoomisel on aga probleemid paberimajanduses ning üüripinna leidmisel,” selgitab Jõgevamaa arendus- ja ettevõtluskeskuse juhi Maimu Kelder. „Maakonna elanike arv on vähenemas, iive on negatiivne.”

Edasi loe arileht.delfi.ee