Artiklid
- Üksikasjad
Seekordseks saatekülaliseks on Eestis üks esimesi tööandja brändingu valdkonna tegijaid - Kersti Vannas. Kersti on Eesti esimese tööandja brändinguagentuuri Instar EBC asutaja ja tegevjuht. Tal on kuhjaga kogemusi, kuna on tegelenud tööandja brändingu strateegiliste, visuaalsete, digitaalsete ja kommunikatsiooni lahendustega nii era- kui ka avalikus sektoris alates 2007. aastast nii Eestis kui Soomes.
Kersti Vannas ütleb, et tööandja bränd on ikkagi lubadus. „See on lubadus, mida organisatsioon kuvab endast väljapoole. Nii nagu me omistame igale teenusele või tootele teatud brändilubaduse - a la, et kui ostad selle joogi, siis saad hea tunde näiteks - samamoodi tegelikult käib tööandja brändi juurde lubadus või lubadused selles ettevõttes töötamise kohta.
Traditsiooniliselt kiputakse rääkima keskmisest kõrgemast palgast või siis koolitus- ja arenguvõimalustest või siis heast meeskonnast, mis kõik on kindlasti olulised baastegurid, kuid samas ei aita ettevõtetel tagada oma tööandja brändi eristuvust. Neid nimetatud nö lubadusi saaksid põhimõtteliselt pakkuda väga paljud ettevõtted. See aga ei erista. Miks mina töövõtjana peaksin valima just sind ja mitte kedagi teist?" räägib Vannas.
Edasi loe arileht.delfi.ee
- Üksikasjad
Siiri Liiva
Kui terava tööjõupuuduse probleemi poolest ei erineb Põlvamaa ülejäänud Eestist, on seal suurem vähenenud töövõimega inimeste osakaal. Iga teine töötuks jäänud põlvamaalane leiab uue töökoha poole aastaga, kuigi see ei pruugi alati vastata tema soovidele.
„Põlvamaa peamised väljakutsed on töövõtja vaatest leida omale sobiv töö mõistlikus kauguses elukohast ja sobivate tingimustega; tööandja vaatest aga leida endale sobivate oskustega töötajad. Nii on see tegelikult hetkel kõikjal Eestis ja Põlvamaa ei erine siinkohal teistest,” räägib Põlvamaa Töötukassa osakonnajuhataja Katri Mandel.
Edasi loe arileht.delfi.ee
- Üksikasjad
Siiri Liiva
Tervelt 75% töötajatest on avatud uutele tööpakkumistele, selgus CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri tööturu-uuringust, milles osales üle 9000 töötaja ja tööotsija. Iga viies töötaja plaanib töökohavahetust järgmise kuue kuu jooksul.
2018. aastaga võrreldes on valmisolek tööd vahetada kasvanud ja olemasolevale tööandjale täielikult lojaalsena olevate töötajate arv vähenenud. Kui möödunud aastal ei olnud töökoha vahetamisest üldse huvitatud ligikaudu kolmandik (30%) vastanutest, siis tänavu ei mõelnud praeguse tööandja juurest lahkumise peale 25% töötajatest. Lisaks selgus uuringust, et tööpakkumistel hoiab silma peal enam kui iga kolmas (35%) töötaja ja iga viies töötaja (21%) plaanib tööd vahetada juba järgmise kuue kuu jooksul.
Edasi loe arileht.delfi.ee
- Üksikasjad
Majandus24
Poola jälgedes Eesti kaalub noortele ja lapsevanematele maksulangetust
Võimalik maksumuudatus toetaks kuni 24aastaste noori ja väikelaste vanemate tööturul osalemist, analüüs peaks valmima sügisel, kirjutas portaal Geenius.
Edasi loe majandus24.postimees.ee
- Üksikasjad
Tallink Grupp AS-i juhatuse liige Kadri Land ning mitmed teised tippjuhid rääkisid LP-le, kuidas tulevad inimesed kõrgetes ametites toime stressiga. Landi sõnul on põhiline see, probleeme ei tohi jätta lahendamata, aga samas tuleb osata oma tööd korraldada.
Üle kümne aasta olen läinud tööle väga hea meelega. Olen õnnelik inimene, kes ei tunne kunagi, et ei taha tööle minna. Ma ei vaata tööl kunagi kella, et millal saan ära minna. Arvan, et kui inimene tunneb hommikuti mitu päeva järjest, et ta ei taha tööle minna, siis tuleks töökohta vahetada. Inimesed on oma harjumuste orjad ja teevad vahetusi väga raske südamega, sest nad justkui ei julge tundmatus kohas vette hüpata.
Edasi loe arileht.delfi.ee
Lehekülg 594 / 1653