Artiklid
- Üksikasjad
Sotsiaalministeerium kuulutas välja hanke, millega otsitakse koostööpartnerit töötajate tervisekontrolliga seotud küsimuste analüüsimiseks.
Analüüsi eesmärk on selgitada välja, millised on töötajate tervisekontrolliga seotud probleemid, saada ettepanekuid võimalikeks muudatusteks ja analüüsida lahenduste mõjusid erinevatele sihtgruppidele ehk töötajatele, tööandjatele, arstidele ning õdedele.
Edasi loe sm.ee
- Üksikasjad
Üha suureneva tööjõunappuse ja kasvava palgasurve tingimustes on juhil järjest olulisem teada, mis üht või teist töötajat motiveerib. Paraku on motivatsiooni tappa hoopis lihtsam kui seda tekitada ja hoida, kirjutab Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder Äripäevas.
Edasi loe sekretar.ee
- Üksikasjad
Kuigi noortel on vähe töökogemust, siis hea pealehakkamise korral on tööleidmine alati võimalik. Alustada võiks näiteks praktikast, vabatahtlikust tegevusest või hooajatööst
Töötukassa noortegarantii juht Liis Seeme märkis, et esiteks tuleks välja selgitada, millist tööd noor tahab teha ja mis eesmärgil. «Kas rahateenimise või oskuste omandamise eesmärgil või tahetakse seda valdkonda lihtsalt paremini tundma õppida,» selgitas ta. Valikute tegemisel soovitab ta nõu pidada ka vanematega või pöörduda töötukassa karjäärinõustaja poole.
Edasi loe tarbija24.postimees.ee
- Üksikasjad
Tööportaali CVKeskus uuringust selgus, et kuigi haigena tööl käimist tuleb aasta-aastalt vähem ette, on kahes valdkonnas see hoopis kasvanud
Kõige enam käivad haigena tööl toitlustuses töötavad inimesed, kus koguni 90% valdkonna töötajatest on tõbisena tööl käinud. Teisel kohal on selles arvestuses juhid, kellest lausa 88% ilmub haigena olles alluvate ette. Tegemist on ka kahe ainsa valdkonnaga, kus võrreldes eelmise aasta uuringu tulemustega on haigena tööl käimine kahanemise asemel hoopis kasvanud.sekretar.e
Edasi loe sekretar.ee
- Üksikasjad
PM Tarbija
«Töötan autojuhina jaotusvedudel. Auto on suur ja tagaluugiga, kus kaupa kuni 8 tonni ja see tuleb laiali jagada mitmele kliendile. Kauba mahalaadimisel on mitmel korral olnud arusaamatusi klientide tõstukijuhtidega. Korra olen isegi kukkunud, kui tõstukiga pihta sain. Mida peaksin tegema, et hullemaid õnnetusi ei juhtuks?» küsis lugeja.
Vastab Tööinspektsiooni töökeskkonna konsultant Rein Reisberg:
Klientide juures nende töötajatega koos koormat maha (või ka peale) laadides on oluline esmalt kokku leppida, kes millist osa laadimistööst teeb. Mõnes ettevõttes võib olla nii, et autojuht näitab ainult, milline kaubaalus tuleb maha tõsta ja muu on juba kliendi tõstukijuhi ülesanne. Teises hoopis nii, et autojuhile näidatakse, kuhu kaup maha laadida ja laadimine on autojuhi töö. Ohud on suuremad, kui laadimistöid teevad autojuht ja kliendi tõstukijuht koos. Siis on mõistlik eelnevalt omavahel rääkida, kes mida teeb ja kuidas toimub omavaheline suhtlemine.
Edasi loe tarbija24.postimees.ee
Lehekülg 613 / 1632